Nancy Baym Müzik Endüstrisi-Fanlar ve Web 2.0

AOIR IR 11 de Nacy Baym web 2.0 ın müzik endüstrisi ve fan kültürü/katılımı üzerine etkisini İsveç pop müziği üzerinden tartıştı.

Özellikle swedishmodel.org, labrador.se web sitelerinden örnekler veren, Baym web 2.0 ın olanakları ile katılımcı izleyici olanağının doğduğuna dikkat çekti ve müzik endüstrisinin web 2.0 ın sağladığı olanaklardan “endüstriyel” anlamda zarar gördüğüne dikkat çekti.Eğer müzik kamusal ve toplumsal bir ürün ise yeni bir üretim ve gelir elde etme modelinin tartışılması gerektiğini vurguladı.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: