Yeni medya ortamlarında metin/arayüzey incelemesi için yöntem makaleleri/çalışmaları listesi:

Sosyal medya ortamlarında metin temelli araştırmalarda, nicel-nitel içerik çözümlemesi veyahut söylem çözümlemesi için aşağıdaki temel kaynakların okunmasında fayda var:

Papacharissi, Z. (2009) “The virtual geographies of social networks: a comparative analysis of Facebook, LinkedIn, ASmallWorld”, New Media and Society, 11(1-2):199-220.

Mitra, A. ve E.Cohen (1999) “Analyzing the Web: Directions and Challenges”, Doing Internet Research. (Der. ) Steve Jones, London: Sage, 179-202.

Bayraktutan, G. Binark, M. Çomu, T. vd.Sosyal Medyada 2011 Genel Seçimleri: Nicel -Nitel Arayüzey İncelemesi”, Selçuk İletişim Dergisi,  7(3) 5-29 (2012)

Aygül, E. (2013) Yeni Medyada Nefret Söyleminin Üretimi: Bir Toplumsal Paylaşım Ağı Olarak Facebook Örneği. Ankara: Gazi Ünv.SBE. Yayınlanmamış Y.Lisans Tezi.

Çomu, T. (2012) Video Paylaşım Ağlarında Nefret Söylemi: YouTube Örneği. Ankara: Ankara Ünv. SBE. Yayınlanmış Y.Lisans Tezi

Göker, G. (2004) “Bilişim Teknolojileri Reklamlarında Toplumsal Cinsiyet Örüntüleri: BT Haber Örneği” Kültür ve İletişim 7(2): 97-132.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: