23 Ekim 2015 Foklor/Edebiyat Dergisi Yeni Medya Çalışmaları buluşması

23 Ekim 2015 Cuma günü 10:00-12.30 arasında, AÜ DTCF Halkbilim Topluluğu tarafından Folklor/Edebiyat Dergisi Yeni Medya Çalışmaları Buluşması organize edilmektedir.

AFIS jpeg -dusuk cozunurlukluToplantı yeri: Ankara Üniversitesi Rektörlük 100.YılToplantı Salonu Tandoğan-Ankara

23 Ekim 2015 Foklor/Edebiyat Dergisi Yeni Medya Çalışmaları buluşması için 4 cevap

  1. Evren diyor ki:

    Merhaba; özellikle derginin son sayısına ulaşmak için iletişim bilgilerine ulaşmaya çalıştım ancak mümkün olmadı. Gmail uzantılı adrese gönderdiğim eposta geri geldi. Derginin sayılarını edinmek için irtibat kurabileceğim kanalları paylaşmanızı rica ediyorum.

    • binark diyor ki:

      merhaba, dergi ankarada turhan kitabevinde ve dostta var. folkloredebiyat@gmail.com a tekrar mesaj atar mısınız? ben tema editörüyüm, yalnızca. ama dergiye ben de mesaj atıp, dağıtımı sorayım.

      • Evren diyor ki:

        27 Ağustos’ta bu adrese bir eposta göndermişim zaten. Hâlâ bir yanıt vermemişler. Adı Yeni Medya olan ve konuları da bunu içeren bir derginin dijital mecradan bu denli kopuk olması da bir Türkiye örneği olsa gerek. Samimiyetini sorgulatıyor bu sebeple. O yüzden dergiyi edinme isteğimden vazgeçmiş bulunmaktayım. Cevabınız için teşekkürler

  2. binark diyor ki:

    dergi halkblim ve sosyoloji dergisi olup, yeni medya ortamlarını kullanmıyor. web sitesi de güncel değil. ama bu konuda özel sayı yapma teklifini getirmesi konunun ne kadar önemli olduğunu kavradıklarının göstergesi. yayınsahibinin y.dışında bulunduğunu biliyorum. tabii e postanıza daha kısa sürede yanıt verilse çok iyi olurdu. keza ben de blogda yorumları süreki onaylayıp yanıt veremiyorum, yoğun iş yükünden dolayı.
    ben konu ile ilgili akademisyen olarak, kendime yakın bulmadığım kişilerin üretimlerini edinip okuyorum. önemli olan kanımca içerik…yine de ben dergi adına e posta yanıtı verilmediği için özür dilerim

Bir Cevap Yazın

