Özgür Yazılım, Müşterek Veri, Sahiplik ve Gözetim, Veri Etiği konularında tartışılması gerekenler

10 Kasım 2015 tarihinde TOBB ETÜ’de düzenlenen Kamu Açık Kaynak Erişim Konferansında Alternatif Bilişim Derneği üyeleri özgür yazılım (Barış Büyükakyol) , müşterek veri ve müştereklerimiz (Aslı Telli Aydemir), dijital gözetim olgusu ve açık kaynak kod-yazılım (Melih Kırlıdoğ) ile veri etiği  (Mutlu Binark) Slide2konularını tartıştılar.

Özgür Yazılım, Müşterek Veri, Sahiplik ve Gözetim, Veri Etiği konularında tartışılması gerekenler için 4 cevap

  1. […] Tweet Özgür Yazılım, Müşterek Veri, Sahiplik ve Gözetim, Veri Etiği konularında tartışılması… […]

  2. web yazılım diyor ki:

    Birkaç site araştırdıktan sonra bu konuyu buldum çok teşekkür ederim

  3. aylık seo diyor ki:

    Mükemmel bir içerik teşekkürlerimi sunarım

Bir Cevap Yazın

