Özgür Yazılım, Müşterek Veri, Sahiplik ve Gözetim, Veri Etiği konularında tartışılması gerekenler

10 Kasım 2015 tarihinde TOBB ETÜ’de düzenlenen Kamu Açık Kaynak Erişim Konferansında Alternatif Bilişim Derneği üyeleri özgür yazılım (Barış Büyükakyol) , müşterek veri ve müştereklerimiz (Aslı Telli Aydemir), dijital gözetim olgusu ve açık kaynak kod-yazılım (Melih Kırlıdoğ) ile veri etiği  (Mutlu Binark) Slide2konularını tartıştılar.

4 Responses to Özgür Yazılım, Müşterek Veri, Sahiplik ve Gözetim, Veri Etiği konularında tartışılması gerekenler

  1. […] Tweet Özgür Yazılım, Müşterek Veri, Sahiplik ve Gözetim, Veri Etiği konularında tartışılması… […]

  2. web yazılım dedi ki:

    Birkaç site araştırdıktan sonra bu konuyu buldum çok teşekkür ederim

  3. aylık seo dedi ki:

    Mükemmel bir içerik teşekkürlerimi sunarım

Yorum bırakın